Co oferujemy?
W ramach naszej centrali 3CX zapewniamy obsługę dla małych i średnich firm pragnących stworzyć Call Center, Infolinie lub Helpdesk w celu poprawy obsługi Klienta:
- Bezpłatne połączenia wewnątrz firmy
- Skrócona numeracja wewnętrzna
- Przekierowania połączeń
- Wysyłanie i odbieranie FAX
- Zapowiedzi głosowe
- Intuicyjny panel administracyjny nie wymagający wiedzy technicznej
- Poczta głosowa
- Wysyłka SMS
- Grupowanie numerów
- Kolejkowanie połączeń
Podstawowe różnice w wersji licencji 3CX:
Licencja | STANDARD | PRO | ENTERPRISE |
Hostowanie | serwerownia Globitel | serwerownia Globitel | serwerownia Globitel |
Numery wewnętrzne | bez limitu | bez limitu | bez limitu |
Ilość łączy SIP TRUNK | bez limitu | bez limitu | bez limitu |
Kopia zapasowa centrali | tak | tak | tak |
IVR / Zapowiedź głosowa | tak | tak | tak |
Konferencje wideo | 25 uczestników | 100 uczestników | 250 uczestników |
Raporty połączeń | – | tak | tak |
Kolejkowanie połączeń | – | tak | tak |
Integracja z Microsoft 365 | – | tak | tak |
Integracja z CRM | – | tak | tak |
Nagrywanie rozmów telefonicznych | – | tak | tak |
Funkcjonalność Call Center | – | tak | tak |
Wbudowane przełączanie awaryjne systemu 3CX (Inbuilt Failover) | – | – | tak |
Zarządzanie nagrywania połączeń telefonicznych | – | – | tak |
Niestandardowe logo na telefonie | – | – | tak |
Technologia wspierana przez 3CX, |
Dlaczego warto?
Zarządzanie centralą
- Wsparcie w zarządzaniu centralą przez doświadczonych i certyfikowanych specjalistów 3CX.
- Zarządzanie centralą dzięki rozwiązaniu 3CX jest intuicyjne i wygodne dla każdego
- Wysokiej jakości połączenia krajowe i międzynarodowe w konkurencyjnej cenie
Łatwa instalcja i zarządzanie
Maksymalnie uproszczona instalacja i konfiguracja z 3CX:
- gotowe szablony konfiguracji z wiodącymi dostawcami usług SIP
- wsparcie Plug & Play oraz automatyczna konfiguracja dla wielu modeli telefonów IP oraz bram SIP
- zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, m.in. automatyczne aktualizacje oraz globalna czarna lista IP
- możliwość wdrożenia w modelu Cloud lub on-premise na systemach Windows, Linux, MiniPC or Raspberry Pi!
- łatwa migracja w dowolnej chwili dzięki wbudowanym funkcjom „backup and restore”
Dzięki prostej, przyjaznej użytkownikowi konsoli możliwe jest:
- Tworzenie, edytowanie i usuwanie kont, numerów wewnętrznych oraz DID
- upgrade’owanie firmware’u telefonów IP
- re-provisioning i restart telefonów IP – zdalnie
- wykonywanie aktualizacji systemu oraz SIP trunków jednym kliknięciem
- integracje z zewnętrznymi systemami CRM
Wdrożenie w modelu Cloud lub on-premis – wybór należy do Ciebie!
Wdrożenie 3CX jest proste i co najważniejsze elastyczne. Wybór gdzie ma zostać zainstalowany i utrzymywany system PBX zależy jedynie do Ciebie. Do wyboru są modele: on-premise, hosting 3CX lub na własnym koncie w chmurze prywatnej lub publicznej.
Hosting 3CX
- zarządzany i monitorowany w całości przez 3CX
- upgrade’y wersji i poprawki bezpieczeństwa wykonywane automatycznie
- monitoring 24/7/365 wraz z codziennymi backupami
Cloud
- łatwe i szybkie uruchomienie instancji 3CX PBX w ciągu kilku minut
- szeroki wybór dostępnych platform cloud ze wsparciem dla 3CX: Google, Microsoft Azure, Amazon Web Services, Amazon Lightsail i inne
- możliwość uzyskania darmowej licencji „od ręki”
On-premise
- wdrożenie na istniejących systemach Windows lub Linux
- wdrożenie na architekturze MiniPC Appliance lub
- możliwość wirtualizacji na platformach Hyper-V, VMware or KVM
Bezpieczeństwo i Backup
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo VoIP to 3CX ustanawia standardy. Wbudowane mechanizmy bezpieczeństwa zostały specjalnie przygotowane aby czuwać nad systemem PBX i chronić go przed atakami.
- wzmocniona konfiguracja web serwera pod kątem bezpieczeństwa
- automatyczne wykrywanie i blacklistowanie narzędzi próbujących przeprowadzić atak na protokole SIP
- globalna czarna lista IP wzmacnia ochronę na bazie danych ze współpracujących systemów PBX
- ruch sieciowy pomiędzy aplikacjami 3CX szyfrowany poprzez 3CX Tunnel
- szyfrowanie głosu (SRTP)
- automatyczne generowanie i zarządzanie certyfikatami SSL
- rowolucyjny poziom bezpieczeństwa VoIP z oceną A+ od SSL Lab
- Automatic Failover – natychmiastowe przełączenie i redundancja
- szyfrowanie komunikacji pomiędzy przeglądarką WWW na serwerem dzięki HTTPS
- restrykcje dostępu do konsoli zarządzania 3CX oparta na liście IP
Cięcie kosztów
Dzięki 3CX koszty połączeń wychodzących mogą zostać znacząco zredukowane.
- zmniejszenie rachunków telefonicznych do 80%
- licencjonowanie oparte na ilości jednoczesnych połączeń a nie ilości użytkowników lub numerów wewnętrznych
- możliwość wykonywania darmowych połączeń pomiędzy oddziałami firmy
- darmowe połączenia z pracownikami zdalnymi dzięki klientowi WWW oraz aplikacji Android/iOS
- redukcja kosztów dzięki zintegrowanym telekonferencjom WWW
- możliwość wykorzystania międzynarodowych numerów oraz telefonii IP aby umożliwić klientom kontakt po lokalnych stawkach za połączenie
Aplikacje i funkcje
3CX umożliwia korzystanie ze swojego numeru biurowego gdziekolwiek jesteś. Dzięki aplikacji na Android i iOS zawsze można być w kontakcie, bez względu gdzie się znajduje użytkownik. Dodatkowo klienci mają stały kontakt dzięki możliwości integracji 3CX Live Chat ze stroną WWW i Facebook Messengerem.
Aplikacja 3CX na Adroid i iOS
- możliwość korzystania z konta 3CX w dowolnym miejscu
- możliwość wykonywania darmowych połączeń firmowych ze smartfonu
- redukcja zużycia baterii smartfonu dzięki powiadomieniom w systemie PUSH
- jednoczesna obsługa wszystkich aplikacji dzięki SIP forking
- dodatkowe funkcje UC takie jak status, konferencje WWW, instant messaging
Wygodna aplikacja WWW
- wielofunkcyjna aplikacja WEB z funkcjami UC
- możliwość wykonywania połączeń bezpośrednio z przeglądarki WWW oraz możliwość łatwego kontrolowania połączeń z telefonu IP lub smartfonu
- możliwość odpowiadania na zapytania klientów na live chat, Facebooku i poprzez SMS za pośrednictwem jednego interfejsu
- zintegrowana technologia WebRTC pozwalająca zredukować zapotrzebowanie na pasmo Internetowe
- zintegrowane tele i wideokonferencje uruchamiane jednym kliknięciem
- rozszerzenie do Chrome
Łatwa w obsłudze aplikacja Windows
- możliwość inicjacji połączenia na telefonie z aplikacji w trybie CTI
- możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca
- widoczne statusy innych użytkowników
- możliwość sterowania połączeniami w trybie drag & drop w widoku recepcjonistki
- możliwość inicjacji połączeń bezpośrednio z CRM; integracja z MS Exchange, MS Outlook, wewnętrzną książką adresową
- możliwość automatycznego raportowania aktywności klientów lub agentów
- możliwość planowania spotkań oraz możliwość organizacji spotkania ad-hoc
- tryby widoku Wallboard oraz Q-Manager
Zintegrowana wideo-konferencja
- funkcja darmowa do 250 uczestników
- nielimitowana ilość użytkowników/kont
- możliwość inicjacji konferencji jednym kliknięciem
- możliwość wdzwaniania się do konferencji (tryb Dial-in)
- kontrola i zarządzaniem pasmem
- współdzielenie ekranu
- możliwość uploadowania dokumentów PDF przed rozpoczęciem spotkania (Pre-upload PDFs)
- łatwe w użyciu narzędzie głosowania umożliwiające zbierania feedbacku po spotkaniu
Integracje
3CX Live Chat: nowy poziom komunikacji z klientem
- możliwość rozmowy, chatu oraz spotkania z klientami bezpośrednio z przeglądarki WWW
- całkowicie za darmo – bez dodatkowych opłat lub subskrypcji
- wszystkie wiadomości przychodzące – widoczne w aplikacji WWW agenta
- możliwość łatwego transferu rozmów do innych członków zespołu
- łatwość konfiguracji – w kilku prostych krokach
Integracja z Facebook Messenger
- możliwość zintegrowania z firmowym Facebook funpagem tak, aby wszystkie wiadomości przychodzące pojawiały się w kliencie WWW agenta
- możliwość dialogu pomiędzy klientami a agentami bez konieczności dawania im dostępu do konta firmowego na Facebooku
- przekazywanie wiadomości powiązana ze wskazanymi kontami 3CX lub kolejką agentów
- łatwa integracja w zaledwie 3 krokach!
Możliwość wysyłania i odbierania firmowych SMSów
- możliwość wysyłania i odbierania firmowych SMSów bezpośrednio z klienta WWW i aplikacji na smartfonie
- możliwość kierowania przychodzących SMSów to wskazanej kolejki agentów
- agenci nie muszą ujawniać swoich numerów komórkowych w komunikacji z klientami
- wiadomości dostarczane są do tego samego interfejsu agenta co live chat i Facebook Messanger
Call Center nowej generacji
Dzięki 3CX PRO i Enterprise możliwe jest wykorzystanie zaawansowanych funkcji call center, które pozwolą na zwiększenie efektywności sprzedaży, podbiją produktywność i wyniosą obsługę klienta na nowy poziom.
- Call Center Reporting – aktywność agentów, kolejek, SLA i więcej
- różne strategie kolejek i statystyki w czasie rzeczywistym
- możliwość kontroli rozmowy agenta, tryby whisper, barge i listen-in
- możliwość integracji z popularnymi platformami CRM – Salesforce, Office 365, Freshdesk itp
- możliwość integracji z własnym CRM dzięki 3CX CRM API
- możliwość chatu w trybie real-time dzięki integracji Live Chat z firmową stroną WWW
Masz pytania lub chcesz uzyskać bardziej szczegółowe informacje?
Skontaktuj się z nami!
Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza.
Powiedz, w czym możemy Ci pomóc.
W zależności od Twoich potrzeb przygotujemy dla Ciebie pełną odpowiedź, a także skonstruujemy ofertę, której szukasz.