Co oferujemy?

W ramach naszej centrali 3CX zapewniamy obsługę dla małych i średnich firm pragnących stworzyć Call Center, Infolinie lub Helpdesk w celu poprawy obsługi Klienta:

  • Bezpłatne połączenia wewnątrz firmy
  • Skrócona numeracja wewnętrzna
  • Przekierowania połączeń
  • Wysyłanie i odbieranie FAX
  • Zapowiedzi głosowe
  • Intuicyjny panel administracyjny nie wymagający wiedzy technicznej
  • Poczta głosowa
  • Wysyłka SMS
  • Grupowanie numerów
  • Kolejkowanie połączeń

 

 

 

Podstawowe różnice w wersji licencji 3CX:

Licencja STANDARD PRO ENTERPRISE
Hostowanie serwerownia Globitel serwerownia Globitel serwerownia Globitel
Numery wewnętrzne bez limitu bez limitu bez limitu
Ilość łączy SIP TRUNK bez limitu bez limitu bez limitu
Kopia zapasowa centrali tak tak tak
IVR / Zapowiedź głosowa tak tak tak
Konferencje wideo 25 uczestników 100 uczestników 250 uczestników
Raporty połączeń tak tak
Kolejkowanie połączeń tak tak
Integracja z Microsoft 365 tak tak
Integracja z CRM tak tak
Nagrywanie rozmów telefonicznych tak tak
Funkcjonalność Call Center tak tak
Wbudowane przełączanie awaryjne systemu 3CX (Inbuilt Failover) tak
Zarządzanie nagrywania połączeń telefonicznych tak
Niestandardowe logo na telefonie tak

 

 

 

Technologia wspierana przez 3CX,

Kliknij aby pobrać darmową wersję oprogramowania.

 

 

Dlaczego warto?

Masz pytania lub chcesz uzyskać bardziej szczegółowe informacje?

Skontaktuj się z nami!

1

Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza.

2

Powiedz, w czym możemy Ci pomóc.

3

W zależności od Twoich potrzeb przygotujemy dla Ciebie pełną odpowiedź, a także skonstruujemy ofertę, której szukasz.