Co oferujemy?
Świadczymy profesjonalne usługi związane z telefonią internetową.
W ramach usług telefonii IP oferujemy:
- SIP Trunk jednonumerowe, zazwyczaj wykorzystywane na pojedynczych urządzeniach typu: telefon IP, bramka VoIP, softphone.
Do danego konta SIP przedzielamy jeden numer telefoniczny z krajowego planu numeracji.
- SIP Trunk wielonumerowe DDI, najczęściej zakańczane na centrali telefonicznej, tradycyjnym PABX’ie wyposażonym w kartę VoIP lub w centrali telefonicznej natywnie VoIP’owej .
Do danego konta SIP przydzielamy zakres numeracji DDI (macierzystej lub przeniesionej), które każdy nasz klient może indywidualnie rozdysponować pomiędzy użytkowników wewnętrznych.
Dodatkowo oferujemy usługę towarzyszącą w postaci fax2mail. Służy ona do automatycznej konwersji faxów przychodzących na wskazany numer telefoniczny na dokumenty w postaci elektronicznej (wysyłane do abonenta na podany wcześniej adres e-mail). W ramach telefonii IP dostępne są usługi analogiczne, takie jak w dostępach ISDN.
Poznaj szczegóły usługi telefonii internetowej
Czym jest ta technologia?
Telefonia IP stanowi technologiczną alternatywę dla bardziej tradycyjnych metod realizacji połączeń telefonicznych w sieciach komutowanych. Tych, w których mamy do czynienia z zestawianiem dedykowanych kanałów rozmównych w całym torze transmisyjnym na czas trwania połączenia.
W telefonii IP nie występuje komutacja kanałów. Zamiast niej, głos jest zamieniany na pakiety i transportowany w sieci pakietowej, tak jak inne usługi transmisji danych.
Jakie są wymagania dotyczące łączy?
Przepływowość łączy uzależniona jest między innymi od rodzaju stosowanych kodeków i waha się w granicach od około 5 Kbps do blisko 64 Kbps (dla jednej rozmowy).
Za pośrednictwem jakich protokołów realizowane są połączenia?
Usługi głosowe VoIP operatorskie dla abonentów mogą być realizowane za pomocą wielu protokołów. Najpopularniejszym standardem w telefonii biznesowej jest jednak protokół SIP (Session Initiation Protocol).
Jego zaletą jest olbrzymia ilość implementacji zarówno w oprogramowaniu, jak i samym sprzęcie. Infrastruktura jest powszechnie dostępna, co znacznie ułatwia jego instalację oraz korzystanie.
Czym różni się ona od tradycyjnej telefonii?
Cechą odróżniającą tę usługę jest między innymi możliwość realizowania niemal dowolnej ilości połączeń na pojedynczym koncie SIP (linii VoIP). Ponadto, telefonia internetowa daje możliwość przenoszenia terminala (z zachowaniem wszystkich usług), w dowolne miejsce dysponujące siecią dostępową.
Jakie są wymagania?
Aby korzystać z naszych usług VoIP, każdy z klientów musi posiadać łącze dostępowe oraz terminale z zaimplementowanym protokołem SIP. W praktyce mogą to być bardzo różnej jakości rozwiązania zarówno sprzętowe, jak i programowe.
Zapewniamy pełną elastyczność, dlatego z naszych rozwiązań można korzystać na budżetowych bramkach VoIP czy telefonach IP, kartach VoIP do central tradycyjnych, jak i na bardziej rozbudowanych software’owych lub hardware’owych centralach telefonicznych IP.
Masz pytania lub chcesz uzyskać bardziej szczegółowe informacje?
Skontaktuj się z nami!
Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza.
Powiedz, w czym możemy Ci pomóc.
W zależności od Twoich potrzeb przygotujemy dla Ciebie pełną odpowiedź, a także skonstruujemy ofertę, której szukasz.